Hey, sån är jag

Jag är totally fast i rollspel, och jag älskar det. Att kunna försvinna och leva sig in i sina karaktärers liv är underhållande och ibland är det riktigt skönt att för en stund svepas bort från ens egna liv. Låter kanske lite tragiskt, men så är det. Hahah, jao.

Snart ska jag börja göra mig iordning, för ännu en dag på arbetet väntar. Yes. Och ikväll när jag kmr hem lär farmor, faster och kusin (+kompis) vara här :) Och dessutom är det Idolfinalen ikväll :D den SKA jag se jao! Wiiie :) Kmr "sörja" lite när det är slut. Haha, vad fan ska jag följa då liksom? :O hahah. Men, men.
Halvligger här i stolen och lyssnar på lugna favoriter, känner det som om hjärnan min stängs av varje gång jag ska skriva blogg. Weird typ. Men jag kmr liksom aldrig på ngt att skriva. Men likväl för det skriver jag, eftersom det är underhållande på ngt sätt. Hahah, okej jag låter typ totally weird xD men hey sån är jag ;) Nu ska jag snart klä på mig och skriva lista på vad jag ska ha med mig imorrn till hundmässan samt grillkvällen. Är lika bra att skriva en lista så man är säker på att inte glömma ngt ;P hahha 8) Och ni mobba brur mig för att jag bara skriver med pekfingrarna xD hahah, jaaa jag använder faktiskt nästan bara pekfingrarna när jag skriver. Vilket både brur och pappa brukar mobba mig för xD hahah 8) dem är bara avundsjuka för att jag är udda :D hahah, säger vi x)

Kommentarer
Postat av: Tott

Haha, starka pekfingrar du måste ha då blink XD

2009-12-11 @ 14:43:17
URL: http://purplemix.blogg.se/
Postat av: jessan

haha du har ju 10000 boxar med serier att nörda;) sörj inte idol!

2009-12-11 @ 17:57:58
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0