Hanssons Fyrverkerier!

Wihoo jag har jobbat med fyrverkerier hela dagen :) Med Curre och Alex, samt två okända killar som typ blivit lovade att jobba av min köra farbror ;D haha, att vara fem stycken var alldeles för många, men jag tog det med ro. Var skönt att man fick sällskap när man gick med kartongerna iaf ;D för hade vi varit tre hade man med all säkerhet fått gå själv 8) men, men.. det var iaf roligt och även om man kände sig helt bortkommen i början så blev det bättre :) Speciellt efter att lyssna på proffsiga Alex som betedde sig som om han kunde allt om allt när kunderna fråga ;) Lyssna och lär var det som gällde helt enkelt ;P haha. Curre var lika rolig som vanligt, och vi dansade lite smått där i väntan på kunderna, samt roade oss med tuschpennan och att tävla om vem som kunde lägga över enkronor från ena handen till andra snabbast xD hahah, alltså sjuka vi är :) Alex var ganska tyst hela dagen, ahh när han inte pratade med kunderna dåra :P

Nu ska jag typ in på msn och snacka lite med folk, samt kika runt på lite bloggar och sånt där. Sen blire sängen helt enkelt. Rollningen får fan vänta, jag känner mig inte taggad inför den så :P Kanske imorrn, men troligtvis inte. Nej imorrn är det ju jobb som gäller igen, sen är det nyårsfirande med familj, släkt och Malin :D Det kmr bli nice! :) För med vår korkade och störtsköna släkt har man aldrig tråkigt ;) <3

Kommentarer
Postat av: jessan

är du rik ännu Sandra?:)

2009-12-31 @ 00:03:15
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

korkade släkt haha. Ses ikväll :D

2009-12-31 @ 06:18:54
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

weeeeeeeeeeeeee, "släkten är värst, familjen är värre" ^^

<3

2009-12-31 @ 16:51:55
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0