God Jul på er!

Well, well god jul på er alla mina läsare :) Sitter på jobbet just nu, men det är typ luuugnt jao, inte direkt konstigt med tanke på att dem flesta lär vara hemma och fira jul med sina familjer hela dagen ;P HHaha. Är lite småledsen över att missa familjens årliga julfrukost :O typ den enda som vi alltid äter tillsammans :/ Men ahh, jag överlever. Det enda man ABSOLUT INTE får missa idag är ju Kalle Anka! :D Och det hinner jag ju hem till så julen är inte förstörd ;) hahah. Sen så får vi ju inte glömma att det är snö! :D wiiie, en riktigt vit jul, och det är så mysigt! :)

Att åka t-bana imorse var lugnt, var typ kort tåg men det förstår man ju med tanke på hur få som åker idag ;D jag tror fan aldrig jag har åkt t-bana på julafton förut :P Inte för att det är så speciellt, men ändå 8) haha. Sen sa en av mina kollegor att jag ser ut att vara 15, ja max 16 år.. hahah, det är inte en komplimang i min ålder xD fyfan. Men, men.. jag vet ju att jag ser yngre ut än jag är, så det var inte direkt ngn nyhet 8)
Happ, vad ska jag göra nuda? Eller jag ska in på facebook och länka till min blogg till Katja, men sen så vet jag inte. Kanske ska försöka mig på att logga in på rollspelssidorna? Vågar jag det? Eller snarare.. orkar jag det? Hmm, tror inte det. Det får bli ikväll. Är inte riktigt på rollhumör så :P Var jag inte igår heller, så det får vänta tills ikväll efter alla gäster gått hem och sådär. Jao.
Men nu ska jag in på facebook och hoppas att datorn inte hänger sig. Haha, jao det blir spännande ;D Ha en bra dag allihopa! och åter igen.. God Jul på er! :)

Kommentarer
Postat av: caja

Troode att det var Anna Anka som gällde nu...:) kram

2009-12-24 @ 11:02:59
Postat av: jessan

Dom kommer ångra sig när vi är i 40 snåret och du ser ut som max 30! Då kommer komplimanger och avundsjuka blickar vara ett faktum;) GOD JUL!

2009-12-24 @ 11:29:42
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Sandra till 'caja'

Haha, hell no ;D KALLE anka it is! :D

2009-12-24 @ 11:46:45
Postat av: Nadja

GOD JUL :D

2009-12-24 @ 14:07:10
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Charlotte

God Jul din lilla rollspelsnörd XD

2009-12-25 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0