Nanannananana 8)

Jag vill skriva vilka tankar som rör sig i mitt huvud. Vill men tänker inte göra det. Haha, nee jag gillar ju att vara ärlig och skriva lite personliga saker ibland. Även om jag typ inte gjort det på ett tag? hahah. Iaf, just nu känns det helt okej. Så länge jag inte tänker på det. Så länge jag har ngt att göra. Men samtidigt är det som om det ligger ett mörkt lager i huvudet som jag tippar runt på tå. Haha, fyfan vilken ful liknelse, men lite så det känns :O weird jao.

Tror fan jag skriver det på word istället. Jag brukar må bättre av att skriva av mig, även om det knappast lär funka i detta fallet. Haha, men hallå, jag skulle ju inte tänka på det ngt mer. Neee.. nu tänker vi på ngt annat. Som att jag är anustrött men inte vill sova 8) haha. Imorrn ska iaf jag och Alex på bio :D Avatar 3D :D ska bli nice jao! :) Ahh, och innan ska vi gå lite i stan och bli fattiga ;D syster följer med då också :P haha.
Visst ja! Idag köpte vi ett Wii också :D nice nice! Så vi har spelat lite ikväll :) det var mys.

Men ahh, jag tänkte jag skulle göra en såndär lista, liksom bara för att. Har ingen lista, men ska fan in på bdb och sno en därifrån :) maha ;D

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig?
- kaotiskt ;D upp och ner men troligtvis mest bra!
Bättre än förra året? - hmm, bättre kanske? lika bra? :P
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio?
- Danmark! Studenten! <3
Har du flyttat under år nollnio? - jaaaa :O
Har du hittat en ny låt som du älskar?
- hahah jaa massa! :)
Isåfall vilken? - som sagt massa, men till exempel World behind my wall med Tokio Hotel :)
Har du kysst en främling?
- hahah yes.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? - dålig som alltid.
Har du varit kär? - tror det.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - kompisar jao.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ahh :)
Har du haft ett hemligt förhållande?
- nope

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord?
- inte i min närhet men typ i mina kompisars närhet :O
Har någon i din släkt avlidit? - nope
Har du slagit någon med knytnäven? - jag slåss inte :P
Har du varit i slagsmål?
- neee tror inte det ;D

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
- alltför ofta, haha 8)
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? - jofan, det är väl en av dem få saker jag är bra på x)
Har du ljugit för en vän? - kanske, ljuger helst inte
Har du varit ute en hel natt?
- yes :P
Har du blivit tagen av polisen?
- nope
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
- jao
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?
- jao

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - ingen längre :O
Har någon varit elak mot dig i skolan?
- nee typ inte
Har du gjort något framsteg? - haha va? xD
Haft alla rätt på ett prov? - ahh faktiskt :D

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - jao :)
Har du förlorat en vän?
- halvt? :S
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - nae, fast samtidigt typ ja xD
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du ljugit för en bästa vän? - nej

Kommentarer
Postat av: jessan

OHOOO! TH!!!!!!<3

2009-12-27 @ 10:54:29
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0