Det funkar inte

Fittsida som inte funkar. Yes Ez funkar inte, och jag som sett fram emot att rolla. Haha, gör jag alltid, men ändå. Är ju mitt uppe i ett spännande roll jue. Skitsida. Vill helst inte flytta hela alltet, men hittar vi ngn bra sida så kmr vi nog troligtvis göra det. För att det ska strula är ju bara irriterande.

Men ahhh, farmor, faster och kusin +kompis är här nu, så ska väl vara lite social med dem istället. Blir nog inte mycket till dator nu i helgen skulle jag tro. Eller.. kanske på söndag :P Men ikväll blir det nog inte så jätte mkt, och imorrn lär det inte bli ngn alls. Jaa om jag inte kastar in ett kort inlägg på morgonen innan jag drar till Hundmässan dåra :P men det märker vi. Iaf.. ska fixa bloggen nu, och om en halvtimme är det Idol också! :D wiiie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0