Dåligt humör

Kan någon förklara för mig hur det kmr sig att kläder bara försvinner? För det verkar ju ha hänt här. Har saknat ett par trosor i typ.. flera veckor.. fine det spelar inte så stor roll. Men nu insåg jag att ett av mina bästa par byxor att gå ut i är borta.. vart fan har dem tagit vägen liksom!?

Sen så är jag irriterad över att jag har så sjukt tråkiga kläder. Jag har typ inga såna där.. 'åhh vad fint' kläder. Men sen när jag har pengar och kan köpa det så ba.. "nej det sitter inge bra.." eller typ "det är inte jag.." och jag hatar det. Fyfan arg och irriterad jag blir på mig själv. Jag har seriöst ngt fel i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och jag på mellandagsrean :)!

2009-12-23 @ 23:02:46
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0