Ohmy

Jag glömde skriva igår att vi såg Alexander Rybak :P Malin var väldigt glad över det kan jag säga ;D haha :P

Idag har jag inte gjort mkt. Postade ett brev i Söderberga sen åkte jag och mamma och fika hos mormor. Jao och sen har jag suttit här och degat. Ska snart städa hos djuren, och sen blir det att göra kaffe till mamma som ska upp vid halv 6, 6. Jag ska göra maten idag också. Det vanliga, köttbullar och makaroner ;D hahah yeah.
Och folk är sega på att svara på roll. Suck på dem. HAHA. Jag sökte ett jobb idag iaf! :D till djuraffärn i vinsta :) Var sista ansökningsdagen idag så det är väl kanske inte troligt att jag får det :/ men hoppas går alltid :D *hoppas hoppas*! Jag vill ju ha pengar! Och att jobba i en djuraffärn är helt okej :) yes.

Jag har massa saker jag vill ha och göra när jag får pengar. Liksom kan rada upp lite här.
- Skaffa tatuering
- Köpa nya kläder
- Eventuellt köpa Gerbiler
- Åka och hälsa på Tott
- Åka till Sandra sen när hon flyttat
- Köpa nya fluffisar
- Köpa lite smink
- Köpa en bredare säng
- Spara pengar till en hund
- Köpa busskort så man kan ta sig dit man vill

HAHA, jaa det finns säkert fler saker. Fast det som prioriteras först är att åka till Sandra och Tott <3




|| Rose, jag finns alltid här för dig<3

Kommentarer
Postat av: Rose

Älskar dej snuffan men du glömde skriva upp på listan att åka till The Silent Way

modder fokker

2009-08-31 @ 19:01:05
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Rose

Älskar dej snuffan men du glömde skriva upp på listan att åka till The Silent Way

modder fokker

2009-08-31 @ 19:01:14
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Wiie! Självklart att du ska hälsa på mig! :D

2009-09-02 @ 17:13:39
URL: http://fishfejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0