All you wanted, I could be

Någon (förutom Therese) som kan svaret på dem här frågorna? Sjukt roligt enligt mig! HAHAH ;D

>> Vad heter Kinas bästa fotbollsskytt?
>> Vad heter Kinas bästa bedragare?


Sitter här och rollar och snackar med folk på msn. Dricker cola och äter kakor. Nyttigt! Yeah. Jag vill se på Seven Pounds eller Ugly Betty (som jag lånade från Alex igår). Men nae.. btw, jag berätta aldrig om igår va? Vi hade det mys, var 6 pers totalt, Jag, Jessica, Kamilla, Marina, Fredrik och Alex. Vi åt tacos <3 spelade TP i 3 lag, jag var med Fredrik, Kamilla var med Alex och Marina och Jessica var i ett lag. Det gick skitbra för mig och fredrik, men det slutade iaf med att vi och Kamilla och Alex hade endast en kvar.. Sen orkade vi liksom inte spela mer xD Åt tårta (som Alex bakat och som var supergod!) sen såg vi på film, Not Another Teen Movie. Den var typ weird xD HAHHA! Fast jag såg inte hela, jag var så sjukt trött så sov under en del 8) Fick iaf skjuts hem av Kamilla sen :) Sov hemma, skönt. Jag gillar "min" säng. Yes.

Kommentarer
Postat av: Rose

Haha snart är det JAG som kör dej! ;) uppkörning om ca 3 timmar =D=D=D=D=D=D=D=D=D

FAN VAD JAG ÄR GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH FAN VAD JAG KOMMER KLARA DET HÄR!!!

2009-08-10 @ 09:54:41
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Rose

Haha snart är det JAG som kör dej! ;) uppkörning om ca 3 timmar =D=D=D=D=D=D=D=D=D

FAN VAD JAG ÄR GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH FAN VAD JAG KOMMER KLARA DET HÄR!!!

2009-08-10 @ 09:54:45
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: tebbs

hahahhahah asså dem där gåtorna! 8D jag minns svaren! mohahahha

2009-08-10 @ 13:41:11
Postat av: Sandra till tebbs

AHHA, jaa dem var riktigt jävla roliga! :D

2009-08-10 @ 19:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0