Taggad

Om ett litet tag ska jag göra mig iordning. Diska, gå på toa, spraya Daphne, borsta tänderna och stänga av datorn. För vid halv drar jag :) Åker in till stan för att äta lunch med massa fint folk! <3 Sen blir det vidare till Grönan för ngr av oss :D Ska bli riktigt roligt! :D Hoppas bara att Daphne inte deppar sönder här hemma i ensamheten :O Måste få syster att ta ut henne och umgås med henne :) jao. Och jaa.. lusjävlarna vägrar att försvinna. Jag dampar fan sönder snart! Äckliga djur varför existerar ni ens!? -.-' suck. Liksom vad kan man göra ifall lusmedlena inte funkar? :/ Hon kan ju inte bo ensam jue :( så synd om henne.
Men aja.. ska kanske sätta fart så jag slipper stressa dem sista minutrarna xD Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0