Sounds great

Pappa kom precis med ett superbra förslag :D Att jag ska flytta marsvinsburen till ena hörnet av rummet, så kan vi ta ner den lilla röda tvåsitssoffan till mitt rum :D Så får den stå intill väggen där burarna stod förut, då kan man sitta i den när man ser på film på datan :) Supersmart! :)
Och Daphne kmr få vara ensam en vecka. Stackars sötisen :O men hon har ju löss, så vi måste vara säkra på att dem är borta innan hon flyttar till Rose. Jao.


Jag tkr iaf att jag stavade riktigt jävla bra igår i mitt inlägg där ;D hahah, i för sig suddade jag flera gånger, men ändå :P Det var väl ett ord som var fel och det var 'men' som jag hade missat e:et på 8) hahah.
Iaf, kvällen var rolig. Socialt folk, wii spelande och drickande ;D haha yeah. En tur upp till vällingby där man snacka med främlingar också ;P hahah. Sen drog vi oss tillbaka hem till Roger och Nadja, och sen kom brur min och var där i typ.. 10 minuter kanske innan jag och han drog. Den slutade kanske inte på bästa sättet men jag och brur hade iaf trevligt när vi gick hem. Var hemma vid typ 2 tror jag, så det var inte så sent endå :P
Sen fick jag för mig att jag skulle läsa ett kapitel ur "Om jag kunde drömma", som jag börjat på igen. HAHHA, jag läste ett kapitel och fick liksom koncentrera mig som fan för jag suddigt och dubbelt och ahh 8) HAHHA, fun.

Det roligaste var iaf när jag, Nadja och Roger åkte till vällingby för att handla mat. Så springer en svart tjej med slöja ut i vägen.. liksom typ precis framför bilen o.0.. och Roger kommenterar: "Du är fan inte vid lerhyddorna nu..!" HAHAH! Alltså jag är inte rasist, men fan det var roligt ;D
Sen var det tydligen påsk, eftersom vi såg en påskkärring i affärn xD HAHHA, humor<3

Nadja, Roger, Ullis och jag.
Vi blev övergivna av dem andra 8) hahah.


HAHAH! Så sjukt ful! Stönade och hade sig 8) hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0