Så får det bli.

Okej, så jag har bestämt mig. Ikväll är sista kvällen jag har Vilda. Hon kmr följa med farmor och faster imorrn, och sen kmr jag aldrig mer se henne. </3 sorgligt, men så får det bli. Daphne kmr få stanna några dagar eftersom hon måste gå på luskur innan hon kan flytta till Rose. Hon kmr få det bra hos Rose, det vet jag. Och henne kmr jag ju iaf träffa fler gånger <3
Så nu om ni undrar så sa jag låta dem springa som galningar på golvet, samt pussa en massa på dem. Vet inte hur jag ska göra med Daphne dock. Vill inte lämna henne ensam imorrn. Vill ta med henne till moster egentligen. Fast hon har katter. HAHA.. yeah. Aja, tar det imorrn. Kanske kan jag iaf ta med henne under dagen och sen lämna henne? Jao vi får se.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är det bästa, fast det är tråkigt!

Ska du åka fram å tillbaka imorrn då? tror katterna skulle tycka det vore skoj med en ny lekkamrat hahaha. Fast tror Bella skulle bli rädd å gömma sig under sängen hihi. Ses å hörs imorrn. Kram <3

2009-08-27 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0