Rose och Jag

Idag har jag varit social och aktiv. Gjort lite smått och gott. Dagen började lugnt med datasittande och rollspel. Mys! Sen kom Rose <3 Jag finns alltid här för dig ;) Sen åkte vi plus mamma upp till vällingby där vi mötte Nadja. Jag gick till arbetsförmedlingen medan dem typ tog en fika. Fick vänta ett tag, men när det väl blev ens tur så gick det fort :) Smsade ju med Therese under tiden som jag väntade också, så då gick det fortare :D hahah 8)
Vi tog kort och gick sen till banken där jag och brur skulle förnya våra ID kort. Jaa han och syster hade gjort oss sällskap dåra :) Vi fick vänta ett bra tag inne på Nordea, men jag och Rose roade oss iaf ;D hahah, alla typ kastade småt irriterade blickar på oss, men hey! vi är vana :D hahah!
Efter det gick vi in på Dressmann, mamma köpte presentkort till min farbror som fyller 40 imorrn :) (HAHHA, jag höll på att skriva 400 år xD HAHA *dålig humor*). Moster eller mamma, eller vem det nu var, kommenterade att mina skosnören hade gått upp.. Jag: "Jaaaa såhär går det när man knyter skorna! Dem går upp!!" HAHAHHA typ smart! ;D heheheh.. Sen åkte vi hem, jag och Rose roade oss med massa facebook test :D AHAHHA, vad tkr om juice? "gott så länge det inte är ägg i för då typ dör jag :O"... HAHAHHAH, vi dog jao :) Tur man har typ.. tusen liv ;D ahahha yeah 8) Sen städade JAG hos djuren. Syster var lat. ehhehe 8) ahh, men jag har ännu inte bestämt mig, även om det lutar mot ena hållet :/..

Aja, well jag ska rolla lite nu.. sen ska jag typ försöka ta mig i kragen och rensa lite i min garderob :) Orkar inte ta hela på en gång så gör lite i taget :D yes. Eller.. så kanske jag ska rensa i garderoben lite först. Och sen rolla? För när man väl börjar rolla så är det svårt att slita sig 8) hahah :P Aja.. iaf.. bra dag. Lagom aktiv :D hahah yeah 8)


Yeah, sociala ligan ;)         (mamma och moster <3)


I will always love you! <3

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Det var faktist jag som sa att dina skosnören va "uppknutna" ... nt mamma elr moster -.-'

2009-08-25 @ 19:36:50
Postat av: Rose

För att vi är så sjukt bäst!! <3<3<3Love U

2009-08-26 @ 13:46:24
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Rose

Att läst dt här inlägget får mej att garva till tårar XP tur att Johan inte e hemma han skulle bara säga att ja e knäpp och kolla snett på mej ;)

2009-08-26 @ 13:48:42
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0