Read it.

Well well. nu har jag ändrat headern ett x antal gånger. Så nu får den fan se ut som den gör. Är väl inte direkt en av mina snyggaste headers, så den lär väl inte stanna sådär jätte länge :P men aja.. ett tag iaf.
Jag var iaf uppe i v-by med mamma, kusin och syster idag. Mötte moster också :) Hon följde med mig till arbetsförmedlingen. Så nu måste jag bara gå på två möten och skriva ett CV och personligt brev. Yes.. till den 24 och 25:e så har lite tid på mig iaf ;D hahah, ska vi slå vad om att det slutar med att jag kmr sätta mig typ dagen innan? Det vore så typiskt mig xD hahah, jao typ 8)

Och min rubrik suger :D ghahaha, jag hatar att komma på rubriker -.-' yeees :) Och jag gör typ nada om dagarna så har fan nada att skriva om :O tragiskt. Hahah. aja, skitsamma. Jag saknar klassisarna </3 Tkr vi ska ha klassfest snart <3 :) Inte .. för att vi är en klass längre.. men ändå 8) Jag kmr alltid kalla er klassisar :D jao! Men yes, ska sluta babbla strunt. Ska rolla och sen kanske se Ugly Betty :) Det är rooooligt! :D

Kommentarer
Postat av: jessan

gillar verkligen att älvsjö får vara med på din header. och mitt hus ;D och jag är glad att jag inte är lika duktig som dig på ps, för då hade väl jag bytt hela dagarna också ;D

2009-08-13 @ 17:11:23
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

EX KLASS-FEST! (btw)

2009-08-13 @ 18:48:41
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0