Problem

Jag har fått saker i förskott :) Datastolen som jag börjar vänja mig vid nu :D Den fick jag ju från mormor, mamma och pappa :) Sen har jag fått en helkroppsspegel från farmor :D den är fiiiiin! :) Och 300 kr i förskott från faster :) Wiiiie, HHAHA, det kmr sluta med att jag inte får ngt på min födelsedag xD hahah 8)

Inte heller kan jag bestämma mig angående råttorna. Det känns som om jag kmr ångra mig oavsett vad jag bestämmer. Hur fan ska jag göra? Har liksom bara ikväll på mig att bestämma mig. Hur ska jag kunna välja?.. Ekonomiskt och förebyggande eller ska jag hoppas på att hon har en liten tid kvar och inte kmr bli sjuk sjuk.. utan somna in av sig själv utan hälsoprobem? Jag vet inte. Jag vet inte. JAG VET INTE! Och jag har bara ikväll på mig att fundera. Ta bort eller inte ta bort?


Kommentarer
Postat av: Nadja

Har du 2 speglar nu?? Fick du inte en spegel av mormor oxå. Kram ses imorn :D va skoj, Frågat Emil?

2009-08-27 @ 17:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0