Överdrivet långt.

Jag hatar reklam! Det är så äckligt onödigt för man tittar endå inte på den. Inte i vår familj iaf. Nej vi roar oss genom att "bråka" i reklamerna. Eller med andra ord.. hålla oss vakna xD HAHAH, jao typ. Seriöst, finns det ngn som tkr om reklam? Så nu vet alla det :) haha, well vi ser på film, Con Air. Har sett den förut men den är bra. Bara så segt med typ hundra reklampauser som är så sjukt långa -.- Irriterande jao!
Idag har jag inte direkt gjort mycket. Har bara hängt med mamma förbi kyrkogården där vi tände ljus vid Maries dotters grav. Sen åkte vi förbi röda korsets loppis och sen en fika hos mormor. Annars har jag suttit här och slappat. Ganska skönt endå jao.
Så imorrn är det Grönan som gäller, samt lunch med massa sötisar :D Härligt. Mysigt. Längtar. Trött är jag nu, men ska iaf se klart på filmen, sen sova :) Upp vid 8-9 imorrn. Det blir nog bra. Yes. Nu börjar filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0