Ojski bojski.

Saker jag måste fixa idag.
     - Städa hos djuren (storstädning)
     - Bada djuren med lusschampo
     - Skriva CV och personlig presentation

Var ändå inte så mkt. Men det kändes som det ;P hahah.


Saker jag vill ha:
     - Massa pengar. Miljonör kanske? hahaha xD
pengar till-> att åka till The Silent Way <3, till tatuering, till att åka till Sandra,
     - Helkroppsspegel
     - Fluffisar! Mina är trasiga :(
     - ett jobb så man får pengar..
     - en hund såklart! :)
ahah, och för det måste jag ha ett jobb = pengar 8) och ev. lägenhet jao.


Btw, vi hittade garantinpapprena till min kamera :D den har varit sönder ett tag, och vi har letat efter papprena, men hittade dem inte förrän igår. Bra iaf! Mamma skulle lämna in den imorrn typ :) wiiiie :D hoppas det går fort att laga den. S man hinner lägga in bra bilder på moí med min fina bruna hårfärg jag har nu :) Bilden jag la in förut var så.. mörk 8) typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0