Lost it?

Fan fan fan fan. Jag har helt tappat rollspelslusten. Helt och totalt tappat den. Varför? Är det för att ena sidan håller på att sjunka i aktivitet och jag inte är redo att släppa den än? Eller har jag helt enkelt bara hamnat i den där svackan då jag tappar lusten och funderar på att sluta med rollspel? Jag vet inte, men tills vidare så kmr jag nog inte vara sådär jätte aktiv med rollandet, bara svara på lite roll och vara inne så man ännu har koll på saker. Yes.
Hur som helst så får jag ju tid till att se på filmer då xD hahaha, jao och Lost med syster och Ugly Betty :) Pausar lite smått med rollandet och laddar upp batterierna för att förhoppningsvis få tillbaka rolllusten och fantasin. Jao, det är min plan :)

Kommentarer
Postat av: Rose

"jao och Lost med syster och Ugly Betty"



micket brå svenskat! lr e dt så att du känner Ugly Betty? ;) Puss på dej gumman ^^

2009-08-15 @ 21:00:57
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0