Lite om igårdagen

Well, så jag blev iaf på bättre humör sen igårkväll :P Såg på 17 again, fast det var innan jag blev arg :P Men den var iaf skitbra! :D Sen när 7 pounds och public enemies inte funkade så såg jag istället på Confession av a Shopaholic. Den var jätte rolig xD så jag satt här och skratta för mig själv ;D hahah, fast det hördes dock i hela lägenheten 8) heheh.
Well, under dagen igår så var Rose här :) <3 Vi färgade mitt hår och sen så hjälpte Rose till att färga min systers hår också :P Såå jag är brunett nu :P och Syster har en fin brun färg med ton av rött i. Hon sa att det inte syntes ngn skillnad, men alla andra tkt det. Aja.. vi såg på Torkel i knipa då också xD HAHHA! den e weird, but fun! Yeah.
Iaf, jag ska svara på ett roll nu, sen ska jag och mamma åka till mormor :) Kmr kanske ett inlägg lite senare också ;)


Dålig bild tagen med mobilkameran 8) (Eftersom kameran är trasig -.-) Det ser typ svart ut där dock :P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0