Latisdagar

Ja ni, jag har inte direkt sysslat med mycket dem senaste dagarna. Eller okej, var ju på kryssningen. Det var nice! Trevligt och sådär. Men hela dagen igår satt jag här vid datan och bara slappade. Ganska skönt ändå. Idag skulle vi ha åkt till Kolmården, men icke. Så det lär bli ännu en dag framför datan. Jag måste dessutom städa hos bebbarna, bada dem och sen städa hos marsvinen skulle jag tro. Sen ska man väl ta sig en promenad med vovven lite senare också :) Farmor är ute med henne nu, så det blir väl om några timmar :P Jaa fast innan dess ska jag duscha, så det lär väl bli efter städningen av burarna. Jao!
Vädret är iaf fint :) Härligt! Så då bör man ju som sagt komma ut lite iaf :P jao, det bra hund! :D hahah :P knappast det enda bra med hund dock :P Men nu ska jag minsann leta reda på garantinpapprena till min kamera. Måste fixa skiten jue! HHAH. jao.

Gjorde den här till Jenny idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0