Kortfattat om dagen

Idag var det en härlig dag. Trots att jag hade problem med att välja kläder ;D Jag hängde med Alex till arbetsförmedlingen och sen blev vi + Sara och Nattis, hämtade av mamma. Vi åkte till mormor, där vi fikade och spelade kort. Mys mys. Sen åkte vi och handla lite saker för att sedan åka hem där jag städade hos mina djur. Jag och Alex fixade middagen sen också, schnitzel med pommes. Mhm vad gott! :D Alex är riktigt duktig på att laga mat jao :) Till skillnad från mig ;D Men nu ska vi hem till Alex :) 

Kommentarer
Postat av: malin

haha, vadå sandra, du är väll elit påatt laga mat? typ som mig ;)?

2009-08-14 @ 19:11:03
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0