Kolmården

Tröttheten förföljer mig. Men kanske är det inte så konstigt med tanke på att jag kmt i säng sent och gått upp tidigt dem senaste dagarna? ;D eheh.. jao. Iaf, var uppe vid 7 imorse.. var sjukt trött och ville egentligen bara sova mer. Men kom iaf upp och tog mig en dusch. Åt frukost och gav djuren mat, sen åkta vi. Det vill säga jag, syster och pappa till kolmården :)
Fiiiina djur jao. Vi såg sälshowen och delfinshowen, hade bra platser på båda. Speciellt delfin :D Typ längst fram jao. Såg delfinungarna också :) 1 år var dem. Dessutom såg vi gorillabebisen sen också :) Pytteliten verkligen :O helt seriöst sjukt liten 8) hahahha, typ 3 månader gammal eller vad det nu var :P Dessutom såg vi noshörningarna mysa lite.. ;D haha, och tigrarna var det full fart på då vi kikade på dem på eftermiddagen :) Åkte linbana ner, mysigt :) Typ tradition på gång här jao ;D hahah. Sen gick vi in på akvariet också. Såg på ormarna, hajarna och såna djur 8) hahah. Efter det blev det till att åka hem, gick segt eftersom vi hamna i köer -.-' men men.. var hemma vid typ kl 6 iaf :) btw.. bilen är weird o.0.. hela jävla baksätet typ vibrera jue! Sjukt irriterande då man lutade bak huvudet mot nackstödet.. hahaha, så jag låg ner lite.. fult istället :) yes. Fast sen insåg jag att det vänstra sätet typ inte vibrera, så bytte då :) Halvsov resten av vägen hem, hörde liksom dem på radion men drömde om ngr kompisar som snackade som dem typ. HAHA, weird jao 8)

Men ahh.. lite bilder, sen ska jag svara på roll och fixa lite där innan jag ska sova, eller se film. Eller okej.. läsa HP eller se film borde jag säga. Jao ngt av det. Har inte bestämt mig än. heheh 8)


Djur i parken


Sååå sjukt fina djur <3 Vi satt på andra raden nerifrån :D


Bilder från vår linbanefärd, och jao, min pappa är lite udda ;D <3



Djur i akvariet


Mysig dag med syster och pappa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

deeeeeeelfiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-23 @ 21:44:03
Postat av: jessan

deeeeeeelfiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-23 @ 21:44:21
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: my

åååh vad kul, varför fick inte jag följa med? :O hehe! :D hälsa familjen :)

2009-08-24 @ 23:18:18
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0