Jag fastna

Jag lyckas alltid fastna här. HAHAH, jag skulle ha duschat.. Har jag gjort det? Nope. Men ska faktiskt göra det snart! När alla andra sover 8) hahah! Sen ska jag se film också :) Bara för att Tott gjorde mig så nyfiken på filmen "Pojken i randig pyjamas".. vart tvungen att se den så jao, den ska jag se ikväll :D eller.. inatt blir det väl ;D hahah!
Iaf, vi ska troligtvis ta bort Sibel och Misty :( </3 Sibel är hur tunn som helst och dessutom hängig, samt att hennes lungor låter typ.. paj. Misty har fortfarande problem med ögonen, dessutom låter även hennes lungor paj :/ så snart (vet ej när) kmr vi ha 2 råttor och 2 marsvin. Fyfan för såna beslut. Men aja.. ska försöka hoppa in i duschen nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0