Hemma hos Alex

Det känns väl så nära förut som det kan. Det är bra. Det är skönt. Det är underbart. Yes, me like. Vi gör inte så mkt, som vanligt. Men ändå är det härligt. Och bara för att jag inte kan rolla idag så är jag sjukt sugen på det :O hahah! Hoppas det håller i sig tills imorrn :) Jag har fått musik från Alex, me like :) Behövs lite.. nytt :) Sen ska jag kanske få fler filmer :) HAHA, undrar när jag ska hinna se alla dem 8) hahaha!
Fyfan vad elak man kände sig.. Vilda erkade hängig som fan.. trodde det började bli dags för henne att kasta in handduken :/.. men så hade syster badat dem idag.. och hon drack som om hon aldrig sett vatten förut :O Antagligen har hon haft problem med att dricka ur vattenautomaten  då den sitter en liten bit upp. Min gamla lilla sötnos </3 fyfan hemsk man kände sig :O Men nu har dem i alla fall vattenskål i buren, och man får väl hoppas på att hennes hängighet endast berodde på det :) Vill ju inte förlora mina bebbar <3 Känns iaf lite bra att jag gav bebbarna kål som jag sköljt med vatten både igår och idagmorse. Då fick hon ju iaf lite vatten. Fyfan. Man känner sig som en dålig matte :O men får hppas på att hon blir piggare och åtminstonde har ett tag kvar i livet :) Dem börjar ju bli gamla, men jag hoppas få ha kvar dem ett tag till iaf <3

Tänkte jag skulle lägga in ngn bild också :) Var ju ett tag sen. Sitter ju på Alexs dator så vi får se vad jag hittar för roligt ;D
visst ja, ska passa på att skriva Grattis till Mackan på 18 årsdagen! :) Jag vet, jag har redan smsat, men jag ska alltid vara värst :D hahaha, typ ngt sånt 8)

Mästerfotografen Alex :)        Bild tagen av Jessica tha second mästerfotograf :D


Vilke jävla stil sötvovven har där! :D <3    Bild tagen av Alex


Flygfältet <3     Bild tagen av Alex


HAHAHHAHAHHA! B-06are.. minns ni? xD       Bild tagen av Alex


<3      Bild tagen av Alex.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SEXY MATTELÄRARASS!

Dreglar så hela tangentbordet blir blött.. nooot..

Vare Per? :P



Och ja, i'm the pro!

2009-08-17 @ 11:47:09
Postat av: Anonym

/jessan

2009-08-17 @ 11:47:21
Postat av: Rose

hade turen att slippa matteläraren, han va lagom sexig som transa på 3ornas middag ;)

SAKNAR SKOLAN SOM FAAAAAAAN!!!!!!!!!!! :'(

btw du är en av dom jag tänkte bruda me på fotograferingen ^^

2009-08-17 @ 14:37:53
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0