Det regnar

Det ösregnar ute nu 8) Men vi hann iaf in innan det börja ordentligt:) Var hos mormor och fika en snabbis innan vi åkte till Coop och handla :) Fick pengar av mormor också, söööt! :)
Jag funderar på att göra om min blogg också. Liksom.. visst den är fin :) Men jag behöver lite.. förnyelse :D hahah. Jao vi får väl se om jag får till ngn bra header i ps. Yes.

Btw... jag har mött min överman! över..kvinna.. tjej xD Min 11 åriga kusin dricker cola som en galning o.0 liksom.. SLURP så är glaset tomt. Helt sjukt! HAHAH :P

En annan som gillar cola ;) hahah <3

Kommentarer
Postat av: Rose

BEBBARNA!! Nä nu saknar jag mina och måste gå och klämma lite på dom ^^

2009-08-12 @ 18:25:50
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0