Att bestämma sig

Jag hatar när man bara väntar ut tiden. Jag ska till arbetsförmedlingen idag igen. Möte med en handläggare. Vill inte, men måste väl göras I guess :P Det är väl inte hela världen heller ;P hahah. Iaf, Rose kmr hit snart. <3 Är lite orolig nu ja. ehehhe.. Och well, jag har tills på fredag på mig att bestämma mig. Ha kvar dem eller inte? Jag vet fan inte. Blir snurrig av tänkandet. Vet inte hur jag ska göra. Svåååårt. Bläää för det.
Folk är i skolan, det känns lite weird att sitta hemma och dega när alla snackar om skolan. Weird, men skönt. Och jaa, jag vill ha ett jobb så man kan få pengar. Men jao, får sätta fart att söka lite fler jobb dåra. Så söka jobb och städa hos djuren ska jag göra senare idag. Jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0