Arg

Ja jag är arg. Arg på äckliga rollspelsmänniskor som inte vågar säga saker till en direkt, utan istället snackar med andra. Arg för att det fick mig att tappa rollspelslusten. Arg för att jag ens bryr mig. Arg för att 7 pounds inte funkar då jag ville se den för att bli på bättre humör. Arg för att även Public Enemies inte heller funkar då jag tänkte se den istället för 7 pounds. Arg för att firefox beslutat sig för att sluta fungera.. Vad är det här? Någon som straffar mig? Äckelcpskitbajsfitta! AAAAAAHHsfvrbvwhr nbfybervvmbm7yun.. stopp!

Kommentarer
Postat av: Moster

<3

2009-08-05 @ 21:50:35
Postat av: malin

någon som säger till dig att slita dig från datan kanske ;)

2009-08-06 @ 13:21:54
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0