Woho haft fullt upp :)

Jag sov hos Malin igår :D Riiiktigt omysigt :) Hennes nya hus var inte direkt mys mys :)
Fint jao. Och vovvarna och kissarna är ju bara underbara! :D me like! <3
Hahha :P Iaf, följde med Malin och Zorro på agilitykurs :) Han var ju super-
duktig!!! :D bäst i gruppen :) Jao och Malin ägde ju oxå :D riktigt bra team!
Skulle så vilja se dem tävla ngn gång :) :P
Andra vovvarna var söta dem oxå :) En papillon var riktigt busig och höll
nästan på att bli mosad av en bil då den sprang ut på vägen bort från sin
matte :O men som tur var gick det bra :)
Jag fick prova på att köra lite agility med Zorro :D riktigt roligt! :O Jag ska så
gå agilitykurs med min framtida vovve :) mhm!
Hem till Malin, vi dampade lite på datorerna, jao ibland vill man bara slänga
ut dem genom fönstret... :)
Såg på Hells Kitchen för att sedan krypa i säng. Låg och pratade lite. Om
lite smått och gott sådär.
Somnade som en stock. Vaknade upp imorse och insåg att vi försovt oss
ganska mycket.. :O men fan det var lugnt. Hann till tåget och kom i tid till den
älskade mattelektionen :) Hade ju såååå varit en tragedi om vi missat ens
en sekund av den :) ehehehhehe *host* :)

Matten, gick faktiskt bra :O fast sög ju på provet som jag gjorde i onsdags...
Svenskan, såg film så fan det var bra :)
Lunchen var okej. Drack cola :D <3
Religion, satt i datasalen och gjorde inte ett skit :) Pratade med ngr, bland
annat Sandras kompis Robin, Sandra, Therese och ngr andra sådär lite
grann :P
Projektarbete, jao inte jobbade vi sådär superflitigt.. men fan okej endå.
Skrivit lite på rapporten och mailat runt lite. Fiaxt lite funktionärer, bland
annat söta Jessica och Kamilla :) <3

Hela dagen har jag smsat med Ronja, försökt välja krog till ikväll.. gått lite
småsegt.. men fan det blev Viper Room. Förlåt för det Ronja...
Men, men.. det blir nog roligt :D dessutom så ska vi förfesta lite hemma
hos Alex innan ;D Alexandra är och fixar lite dricka nu ;) yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0