Snart, Snart :D

Yeah snart fan fyller man 18!!! :D på en tisdag -.- Fast Ronja fyller på en
fredag och då ska vi UT UT UT! ;D Taggad som fan, vilket jag gissar Ronja,
och Jessica är oxå ;D eller Jessica? ;) ahahah :) söt! :D Men fan det ska bli
roligt :D åhh jag vill fylla år nu -.- men, men, heter det inte typ: "den som
väntar på ngt gott, väntar aldrig för länge"?
:P

Aja, typ bara käkat en massa pasta idag -.- Lite trött på det faktiskt.. Men
men. Trött som fan var jag imorse oxå.. Skönt med sovmorgon imorrn :)
Har två lektioner, Svenska (Lunch) och idrott :D heheh :P börjar 10.20 så
det är helt okej :D



McFLY - The Heart Never Lies - SÅÅÅÅ sjuuukt bra! <3

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Åhh herregud pinsamt att fråga..hehe men när fyller du år? ;) Jag och födelsedagsdatum går direkt inte hand i hand med varandra :P

2008-09-02 @ 08:51:41
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0