Uppfostra en IKEA kasse

Skolan var okej. Matteprov, hahaha säger jag bara :) Ekologi, blev indelad i
grupper. Hamna med Rose och Tiia. Sen på sällskapsdjur så var vi på
hundcentret. Hade lite freestyle :D Klassen delades upp lite och jag och ngr
andra hakade snabbt på då personalen på hundcentret skulle ut med ngr
vovvar :D Jag ville ha Ebba, som jag lånade förut, men hon hade slutat. Men
jag fick låna en suuuuperfiiiin staffkille :D så sjukt fin :D <3 Rex hette han
och var så söööt :D Väldigt uppmärksam och en riktig liten godisgris :D
Provade på freestyle oxå :D jag och Anneli lånade Stina, golden retriever :)
Hon var duktig :D Riktigt roligt var det :D Adriennes hollänska herdehund
Yxi var där oxå :D såååå söt :)

Sen åkte jag och Sandra på föreläsning på Södra brukshundsklubb :D
Riktigt intressant! :D Och Adrienne var där oxå :O ahhaha, hon vann en
bok, det var en supersöt liten valp där :D pytteliten :O och två blinda tjejer
med varsin assistanshund.. varav den ena sen högg en tjej i armen då
vi applåderade i slutet 0.o Lite småläskigt kanske.. men ja.
Hahha, och vi fick Skjuts av Adrienne och hennes.. man? sambo?.. till
Farsta strand :) Snällt liksom :D och vi hann med tåget :D
Så nu har jag och Sandra ätit lite, suttit vid datan och kollat bdb, och pratat
med Malin :) Jao, och jag har försökt skriva blogg i typ... en timme eller
ngt ;D hahah, spelade fyra-i-rad med en av Sandras kompisar över msn.
Jag vann :D eller.. okej förlorade första gången.. men pga. att tiden gick
ut så det räknas inte xD

Visst ja! Sandra och jag satsar på MVG inom Mnslogi :D - Läran om hur
man använder msn :D hahahahah ;D Men fan, nu måste jag avsluta :O
Blir en bild på Yxi oxå :) Bara för att han e söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0