Time to grow up

Var roligt igår hemma hos Alex med Kamilla och han :) Alex e fan asbra på att
laga mat
:O Iaf, vi såg på film, först sagan om de två tornen, men vi tröttnade
ganska fort. Så då såg vi Twister. den var väl okej :P Jag och Kamilla masserade
varann lite :) mhm fan hon ska få bli min massör :) <3
Iaf, söndagen var lugn. Vi spelade lite playstation hos Alex, sen drog vi till v-by
för att leta efter volym tång, likadan som jessica har :) Hittade, men fan kostade
600 kr -.- jag hade bara 500 på mig så ska kolla i stan imorrn ;)
Ska ju dela den med syster min så det blir lite billigare :P
Jag och Alex drog hem till mig, städade hos bebbarma och spelade x-box. Sen
såg vi på Bad Boys 2 oxå :) Hahah, den var bra :) Jag måste se Fresh Prince! :O
Fan inte sett det på aslänge :( </3 eheheh :P
Ska se ngt avsnitt ikväll innan jag går och lägger mig :) Jao ett MÅSTE :D haha ;)

Hahah, jag är med på ngr bilder på Viper Rooms hemsida.. den här syns jag
bäst på tillsammans med Mona :)


Kommentarer
Postat av: jessan

Du får ha fresh prince maraton med mig nån dag!! :D :D :D :D



kolla elgiganten där kostar den 500! :)

2008-09-21 @ 22:20:22
Postat av: Sandra :)

Ja fan att vi måste ha det!!! :D:D:D

Jao okej :D tack tack ska kolla elgiganten imorrn :D <3

2008-09-21 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0