Special beställda menyer

Skolan var helt okej idag :) Första lektionen kändes som sagt onödig..
Och inte blev andra lektionen särskilt nödvändig den heller.. :O eller,
jag använde tiden åt att plugga matte så det var nog ganska bra :P
Projektarbete, ja jag och Sandra kämpade på och försökte förstå oss
på agilitylistan.. well, jag tror vi förstod till slut iaf :P
Lunch, var okej. Kycklingpasta. Men fan vad vi skrattade på lunchen :D
Det är som jag sa till Rose igår.. när man går i vår klass så kan man
aldrig vara säker på när nästa galenskap kommer!
:D och jag älskar
det! Älskar vår klass :) <3

Efter lunchen var det Mikrobiologi & Gentik.. well, vi gjorde inte så mkt..
Läste ngn "artikel" och skrev av tavla lite.
Mentorstid, gick sjukt snabbt. Alexandra var sjuk så vi kunde inte rösta
på vart vi ska ha vår studentskiva. Ska typ göra det imorrn :O
Sen slutade man :D fast lilla jag hade omprov i matte.. :O heheh -.-
Satt kvar sist på omprovet gjorde jag oxå :P Fast vi var ju faktiskt inte
så många så skyller på det :) mhm!
Men fan jag tror faktiskt att det gick bra :D hoppas, hoppas :)

Men jaa, nu ska jag slita mig från datorn ett tag och läsa "Pojken som
kallades Det" jao den e bra. Hemsk men bra.
Jaaa så är det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0