Sista dagen som 17

Måndagen avklarad :) Oh fyfan vad uppbokad jag e den här veckan! :D
hahaha, imorrn fyller jag år :) JAG FYLLER 18 IMORRN!! :D hehehe, så ska
hem och så kmr moster och så ska vi fira mig lite :) Mamma jobbar ju sen
så blir inget stort :P
På onsdag så ska jag och Sandra på föreläsning om Hundar, "Relation
och inlärning" :) Spännande jao :D sen ska jag sova hos Sandra efter det :)
På torsdag ska jag med Malin och träna agility med hennes vovvar :D
Roooligt :D sen ska jag sova där oxå :)
Sen på fredag ska man ut på krogen med massa personer :D Får se hur
det blir :)

Jao så fan här är man uppbokad ;D yes.
Men idag var skolan seg iaf. Somnade nästan under sällskapsdjurs-
lektionen och svenskan var ju rena tortyren!!!
:O hahaha, fast gick ju ut och
typ snackade med Alex halva lektionen :).. duktig jag vet XP ehehhe.
Lunch, sen andra halvan av dagen var inte speciellt rolig den heller :P
Alex följde med mig hem, nu ligger han i min säng och typ.. smsar med
Kamilla :P Han är bäst! :) hjälpt mig asmycket med hemprovet!!! :D <3
Vad skulle jag göra utan han liksom? :)
Så hemprovet klart. Yes :)


Jag fyller år imorrn!!! :D Ifall ni missat det ;) ahaha. den exakta tiden: 00.13
Så jag med mina konstiga ideér kmr inte gå och lägga mig förrns klockan
varit 00.13 :) mhm! ;)
Men nu ser Alex uttråkad ut så får se till att hitta på ngt att göra :P x-box blir
det nog ;) Fast först... ska vi fetta upp oss med lite paj ;D mums!


Kommentarer
Postat av: Erika !

Spelar ingen roll att du blir 18 du kommer ändå vara lilla sandra för mej ;) Men grattis i förskott säger jag! Du ska få världens största och längsta kram av mej imorn, det du! Inte många som får ; )

2008-09-15 @ 21:14:43
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: malllllllllin

bara en vove dock ;D

2008-09-16 @ 19:55:12
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0