Mhm..!

Helo  alla :)
Jag orkar inte skriva så långt idag heller, lat jag vet ;D hehehehe. Men jaa..
Kort dag, elevstöd.. gjorde inte mkt. sen bara sällskapsdjur där vi var på hund-
centret och kolla anatomi och hur hundar rör sig och lite sånt :)

Sett idol såklart.. Fan han Nils eller vad han heter, är sjuuuk! hahah, men skit
rolig oxå ;D hahaha, han sjunger kanske inte bra.. men fan han är rolig :)
Och Anna hon är ju så sjukt bra :O ahhah.. verkligen cool röst. Typ.. ge mig :)
hehehe, jao men fan.. börjar 10.15 imorrn.. måste gå upp halv 7 för att hinna
duscha.. -.- tidigt!!! jao fyfan.
Bebbarna är ute och springer och jag funderar på om jag ska se ett avsnitt av
Fresh prince innan jag går och lägger mig
.. :O hmm, svårt.. men tror jag går
och lägger mig.. borde.. göra det iaf.. :O haha, nej fan om jag ser ett avsnitt kmr
jag bara vilja se mer.. så jag är duktig och går och lägger mig :)
Godnatt <3

Anna Bergendahl - Have a heart


Kommentarer
Postat av: mal

hur länge duschar du egentligen ;)?

2008-09-24 @ 23:30:46
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0