Tired...?

Vill ni veta en sak? :) Det är FREEEDAG idag :D ahhah ;D yeah ;)
Men jaa, gick upp 5 imorse -.- tiiiidigt -.- Jag och pappa åkte för att
vara barnvakt åt mina kusiner.. dem käka frukost och gjorde sig
iordning, sen gick dem till skolan/dagis :) Pappa åkte för att jobba
så jag följde dem två minsta till dagiset och skolan. Sen vidare till
egna skolan ;) Åkte nockebybanan eller vad fan det heter :P

Matte, gick ganska bra endå. Kamilla hjälpte mig, och Sandra :) <3
Svenska, film.. och lite annat onödigt skit :)
Lunch, helt okej :) Drack cola gjorde jag oxå :) mhm!
Sen drog jag och Sandra till Södra brukshundsklubb för att möta
Per. Gick bra, vi snackade lite och han var trevlig. Hans hund var
jätte söt :)

Hem, syster städade nästan allt hos bebbarna, lilla jag var trött.. :O
Eller.. jag är det fortfarande.. hehehe :O Men hon är snäll ibland jao :)
iaf, jag ska dammsuga i rummet bara, sen packa lite saker och sen
invänta samtal från Alex :) Gå hem till honom och så ska vi ha Pirates
maraton
:D Får se hur länge jag kmr orka vara vaken :O men, men ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0