Freeeesh Prince of Bel Air

Älskar mina korta tisdagar! :D ge mig mer korta tisdagar :) Eller nej,
ge mig mer dagar som är lika korta som tisdagarna ;D hahah :P
Hmm, skolan idag var nice :) Ekologi, som var ovanligt segt :O sen
lunch. Ganska gott och jag käkade under tystnad.. den nii!!! ;D
Idrott, roligt var det jao :D

Jag och Kamilla tog oss en tur till v-by, fick låna pengar av Erika :D <3
slapp därför stiga av hemma hos mig innan vi åkte till v-by för att köpa
present till mama som fyller år på torsdag :) Jao, den 11:e :O ehhehe.

Sen kom jag hem, städade hos bebbarna och sen suttit vid datan och
nördat Fresh Prince of Bel Air som jag laddat ner! :D såå sjukt bra! <3
Mhm..! suttit här och skrattat för mig sj :)


Men, men.. fick brev av farmor idag så ska svara på det ikväll. Jao och
skriva ööönskelista så alla vet vad jag vill ha ;D hahah :P Åhh :O jag
såg ett par såna där.. stickade (?) vantar där fingrarna sticker ut..
-bra förklaring i know ;)  Iaf såna vill jag ha :D
men, men.. har egentligen inget mer.. nödvändigt att skriva. Ska nog
nörda lite mer Fresh prince :D och sen kanske se Bad Boys som jag
laddat ner oxå :) Yes, jag gillar Will Smith. Han e typ favvo
skådespelaren! :)


Bara för att ;D

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha jag fullkomligt ÄLSKAR Fresh prince of bel air, typ bästa serien ever! :D

2008-09-09 @ 21:28:31
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0