Första dagen som 18.

Åhhh jag har haft en riktigt bra dag! :D Alla var så söta och grattade mig :D
Flera gånger dessutom ;D hahah, och dem sjöng för mig :O i matsalen :O
Riktigt fint :) Och jag gillade att det var lite diskret då det kändes bättre :)
Annars hade väl alla i hela jävla matsalen typ.. glott :O hahaha, nee men
det var gulligt av dem :) Och jag fick kakor av Alexandra ;)
Och örhängen från Malin och Erika :D sötisar <3 Och team sportia tröjan
jag lånade från Sandra förut, som jag älskar..
Fick jag av henne! :D <3<3
Fast, Kamilla har den just nu :O så får sno tillbaka den ;)
Men ja, jag har fått massa saker :D Digtalkamera! :D ett par jeans :D som
e supersnygga! :O och sköna :)
Plus att jag fick massa mer kläder då kläder som mamma beställt från
en katalog kom hem :D
yes nya kläder!! <3
Hörlurar från bror min :D lite smått och gott från syster, bland annat ett
mobilsmycke - hund :) och örhängen :) Pengar fick man oxå :)
Jao och jag fick såna där.. vantar jag ville ha! :D åhh fan jag fick bara en
massa grejer jag önskat mig :D inget annat typ :) niiiice :)
Enda som saknas är en vovve.. :O hahaha  :P

mhm, men fan nu är man fullbokad hela veckan.
Imorrn ska jag och Sandra på föreläsning, som hon btw bjuder mig på :)
Sööt <3 Och sen ska jag sova hos henne :)
På torsdag ska jag med Malin, träna agility med hennes vovvar och sen
sova där :D mysigt :) <3
Fredag, krogen :D med massa folk :) Få naglarna fixade av min lilla
moster oxå :D <3
Lördag, ska jag sova hos Alex (?), hoppas Kamilla kan med. Vi ska
antagligen till v-by och kolla skor..
Nadja.. det där... andra är en hemlis så att du vet ;) Hoppas du fattar ;D <3

men fan nu ska jag inte babbla mer onödigt tjafs ;D dessutom tror jag
att jag tidigare skrivit vad jag ska göra i veckan.. :O aja, skitsamma ;)
Tål att upprepas för det ska bli så roooooligt! :D :D


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hmmm. så med andra ord ska jag vara tyst på fredag..hehe. Du är go du ;)

Kram på dig.

2008-09-16 @ 22:45:30
Postat av: Sandra :)

Tyst på fredag..? :O jag fattar inte.. :O men det blir nog bra ;D

kram på dig tillbaka :D

2008-09-16 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0