Duktiga familjen..! :)

Well fan idag har vi varit duktiga! Familjen + Nadja (- Pippin) hjälptes åt att
rensa ur på vinden :)
Hahha, alltså jag ville verkligen inte -.- Trodde det
skulle ta skit lång tid och vara skit jobbigt.. Men fan, det var inte så jobbigt
endå, alla var positiva och ville bara ha det gjort så fort som möjligt :P
Så ja.. när kan vi ha börjat.. halv 11..? :O tror det var ngt sånt. Och vi var
klarar typ 1 :) Då bjöd brur min på lunch till alla :) Grillen it was jao ;D
hehehe, gott. Ja så resten av dagen har man tagit det lugnt, suttit vid datan
och nördat Fresh prince.. och jag har pluggat matte -.- Jag är fan asbra! :P
hahaha, naae men jag kan nog kanske klara ett G :) Men jag kan inte den
där.. ehh.. pythagoras sats.. :/ mindre bra ja..
Men, men.. hoppas han gör ett lätt prov :O hahah, det skulle vara typ perfekt
om han tog samma prov.. då kan jag typ allt :D haha, ofta att han skulle ta
samma liksom.. :P hehe, neee men jag hoppas på ett lätt prov iaf :)
Well, well.. ska göra idrotten klar ikväll nu oxå.. jao om jag orkar.. annars
gör jag den imorrn så lämnar jag in den när vi har lektion :P Ja det lät mkt
bättre. Jao så får det bli :P
Snart måste man börja packa oxå :O Praktiken är ju snart :D woho :D
Nästa vecka den här tiden är jag där uppe :) mhm! ska bli så roligt!!!! :D
Ska pussa på vovvarna hela tre veckor :D yes :)
Längtar :D


Kommentarer
Postat av: my

hihi, i know! gaaaaaalet snygg, hihi :D

2008-09-28 @ 20:44:08
URL: http://myb.blogg.se/
Postat av: my

haha, den är jättebra, hihi! HAHAH DU ÄR SMART DU :D TIHII

2008-09-29 @ 08:53:41
URL: http://myb.blogg.se/
Postat av: Nadja

Visst va vi duktiga..

2008-09-30 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0