Dagens Bästa :)

Well jag försökte ringa praktiken. Inget svar :( jobbigt.. Hatar det. När man
väl slagit numret och ska prata. Så svarar dem inte.. -.- så blir jag så
irriterad :( ehehhe, jag e konstig jag vet :P
men jao.. dagen var okej, Palla äpplen på idrottslektionen var askul! ahha ;D
yes. Mhm, spökboll var okej. Ekologin var väl okej, dagens bästa (se bild)
Trodde jag skulle dööö xD ahahah :) Jao Tiia är rolig hon :) Jao kanske ni
inte fattar.. så kan dra det kort; Tiia skulle skoja om att hon skulle sjukanmäla
sig pg.a smärta i ögonfransen.. så skrev hon in det.. bara att hon råkade
trycka på spara..!! ahhah, och man kunde inte ta bort det så hon var tvungen
gå och prata med Annika (vår mentor) om det ;) hahah :P


Syns knappt men skitsamma ;D

Kommentarer
Postat av: maaaalinen

haha så jäkla kul!

2008-09-23 @ 21:14:46
URL: http://mao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0