Not Alone :)

Helo alla :) sorry att jag e så dålig på att uppdatera här.. men fan
skyller på att jag varit upptagen, varit social med släkten liksom ;)
Farmor, kusin, faster och brur jao :)
Var hemma hos farmor ngr dagar, slappt och skönt. Hjälpte henne
lite med ngr saker sådär och sen spelade vi kanasta och såg på
filmer :) Och jag såg på Fresh Prince jao! :D Är snart på 5:e säsongen
av 6 säsonger Aaaahh :( snart slut </3 hehehe.
Fast då ska jag nörda Gossip Girl! :D <3 mhm! Så från en bra serie
till en annan bra serie :D

Iaf, så nu är jag hos min faster och kusin. För tillfället är det bara jag
och vovven här. Jenny är ute med en kompis, och resterande är ute
och handlar. Well, jag e hundvakt dåra :P
Idag var jag och Jenny i stan.. AHHAHA, stan liksom... ehehhe. Sjukt
liten, sjukt lite folk.. nae alltså det kändes mer som ett.. större
Bredbyn ;D HAHHAHAH! road jag e jao ;D Men det var roligt :) och hon
 visade mig hennes skola.

Men, men.. imorrn ska jag sitta i en buss i typ.. 7 timmar. Roligt.. :)
eheheh. Men jag har mobilen och mp3n så fan det är lugt :D

Visst ja, litet schema här oxå.
Fredag: Fest :D Ut till Viper Room, fira Rose som blir 18! :D
Lördag: Inte mkt, börja skriva på praktikrapporten.
Söndag: Möjligtvis börja med svenska hemprovet -.-
Måndag: Jao så var det skola igen dåra -.- Me fan får träffa dem flesta
klassisar :D <3

Jao och fan jag har två filmer jag MÅSTE se! Helst på bio :)
1. Låt den rätte komma in
2. High School Musical 3


Well, fan nu ska jag roa mig med att typ leta bra låtar på youtube och
lyssna på dem :) Första låt blir; McFly - The Heart Never Lies :D <3

Min Bästa Kusin! <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gud va Jenny är lik dig ibland =P

2008-10-29 @ 17:38:56
Postat av: tebbs

gud vad lik dig hon var O.o

2008-10-29 @ 17:44:44
Postat av: mallan

herregud, jag trodde det var du på bilden, tänkte vem har gjort om dig? ;)

2008-10-29 @ 18:01:21
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Jao vi är lika :P

2008-10-31 @ 11:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0