Lördag :)

Dag 6 här uppe :) Och vi gick upp 20 över 8 för att gå upp och hjälpa Catte
och John med hundarna. Fast fick sen ett sms från Catte så vi började inte
förrns 9.30 istället för 9. Så vi satt vid datorerna och slappade :P
Kom dit, plocka bajs och gosa en massa med hundarna! :D <3
Sen gick vi till stugan vår där  vi väntade ut regnet som kom, sen gick vi till
stallet för att rida :D <3
Underbara hästar :) Underbart att galoppera :D
Mhm! men jao så efter det kom vi tillbaka till stugan, åt lunch och sen satt
vi vid datorerna. Sen ska jag berätta om killen som Rose chattade med
igår kväll..
Okänd kille från typ Libanon och det hela började med att han
såg en bild på henne på Facebook, så typ fick han hennes msn och dem
chattade som fan.. Och ja han e fan patetisk!! xD typ säger att han gillar allt
med henne, att hon är hans ängel och att han vill att hon ska flytta dit då
det är så svår att vara tillsammans långdistans.. alltså... HAHAHHAHHA!
Sa jag att han e helt okänd, främmande? xD Iaf.. så idag på lunchen så
ringde han till henne!! 0.0 Vi typ dooooog ;D ahhahahahha! Han e seriöst
weird... totally störd :) eller som jag säger.. stuerd ;D ahahhahaha ;D

Vid 4 kom John för att fråga om vi skulle med till kyrkan där det var ngt.. ehh
mötesgrejs.. jao dem bjöd på mat och tårta som efterrätt ;D så lata vi
hängde med på det.. ;) Såå jao.. kom vi dit och fan vad utmobbade vi kände
oss... bara en massa gamlingar (typ) så kmr vi, två ungdommar och en
medelgammal belgare som inte kan svenska dit ;D HAHHA, jao fult mhm!
Började med att alla skulle sjunga ngn ful... bordsbönaktig sak..0.o...
ehhehehe, jo jag stod och försökte att inte skratta.. och jag tror alla sjöng.
Ja förutom jag, Rose och John ;D ahahahha!
Lite fult men skitsamma :P Sen så lyckades jag och Rose svära en massa
ävla gånger :O ehehehe, skitsamma ;D fast vi satt bredvid pastorn så det
var lite roligt ;P
Lapskojs till mat.. såg ut som spya.. :) MMM tänkte jag.. ehehehehe... men
väluppfostrad som man är så tog man och åt.. Endå ätbart.
Och sen tårta, riktigt gott :) Och John tog typ värsta stora tårtbiten ;D roligt :)
Och sen efter ett tag.. så frågade John om vi skulle gå.. jag bara "RUN!" :D
AHHAHAH ;D men men.. så tog oss tillbaka mot stugorna. Men gick för att
hälsa på Catte och dem som inte varit med då dem är lite småsjuka :O
Frågade när vi ska komma imorrn, 10 :)

Sen gick vi tillbaka till vår stuga.. såg att valparna hade smitit och var på väg
att springa bort.. Försökte vissla som idioter.. FAN vad svårt det är att vissla
när man är sådär småstressad :
O eheheheh :P
Men dem kom tillrätta :) Så vi gick tillbaka till stugan och jao.. vi sitter som
små nördar framför våra datorer ;)





Shreek


Pumba


Hoppans


Charlie


Sinbad


Snö :) OBS; FINN ETT FEL ;D HAHHAHHAH!

Kommentarer
Postat av: mal

hhaaahahah, vad fan gjorde ni i kyrkan? haha

asså äkta dig sandra att åka till kyrkan bara för lite tårta hahaah så jävla söt ;D

2008-10-11 @ 21:00:12
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0