BRÖDERNA FLUFF

Well, jag sitter här vid datorn och slappar. Väntar på att Rose ska komma
hit. Vilket hon gör om ca.. 1och en halv timme :) Då ska jag hjälpa henne
göra en skoluppgift som ska vara inlämnad innan praktiken.
Jao sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, får se om vi drar till Carro sen
eller om vi struntar i det.
Iaf, jag glömde skriva om Idol igår.. Alltså Loulou hade ju typ ngr vänner
eller systrar eller ngt i publiken.. seriöst.. BRÖDERNA FLUFF!!! HAHHAAH
eller egentligen systrarna fluff men fyfan vad fult det var :D hahahaha!
Så varje gång jag såg dem under programmet så skrek jag: Bröderna
fluff!!! HAHHA! yeah fan jag är som jag är.
Iaf, bra folk som gick vidare. Bra röstat svenska folket :) mhm!

Men fan nu fick jag kramp i min handled :O Skriver kanske mer ikväll och
kanske ngt inlägg imorrn oxå :P

Kommentarer
Postat av: mallan

haha, det blir lätt att hitta en som passar dig iaf, finns alltid nån överaktivsak nånstans ;D

2008-10-04 @ 21:25:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0