Just remember to smile

Plugga plugga plugga... Till hundprovet jao! Hoppas som fan att
det kmr gå bra. Pluggar iaf med Malin och Rose nu :) Msn är fan bra.
Även om det från början var min och Sandras grej ;D men fan hon är
inte inne :P Börjar bli nervös över skiten. Bara för att det är om hundar.
Jaja.. ska plugga typ hela kvällen så :) Hoppas ngt fastnar iaf ;D
 
Skolan idag var seeeeeg! Jag lyssna inte alls på Djurpresentation &
Guidningen... jooo men det går verkligen bra för mig i den kursen..

Sen lunch.. allt såg typ ut som.. "har du ätit eller ska du..?" joo men
det såg riktigt gott ut jao... :) ehehhe. Så jag och Rose tog bara pasta.
Och jag kan säga att det var den äckligaste pastan jag ätit! Smakade
mjöl och var alldeles degig.. 0.o sååå äckligt! Så woho tänkte vi,
ingen lunh.. -.- men Rose rädda oss :) Bjöd fattiga mig på donken :)

Ekologi, well jag var iaf någorlunda vaken. Sen somna jag i för sig i
slutet ;D bra liksom. ehehhe :P

Djurhållning i Park B, vi gjorde typ inte mkt. Halvsov typ men var lite
aktiv iaf..

Sen sluta vi :D fast då var vi duktiga och stanna i skolan för att plugga
till hundprovet. Först jag, MalinX2, Jenny och Sandra. Sen drog Jenny
och Malin så då vart det bara jag, Malin och Sandra. Vi plugga, hade
lite roligt åt Sandras digestionstabell.. ;D och lite sånt ;D prata mkt
med Adrienne om provet.. och hon föreslog att vi skulle göra provet ;D
på skoj dåra såklart :P Haha, alltså Adrienne är rolig! :)

Kommentarer
Postat av: jessan

det kommer gå bra sandra:) du kan allt om hundar redan

2008-11-25 @ 20:49:19
Postat av: Sandra :)

haha :P söt du är! :)

2008-11-25 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0