Sluta skjuta upp saker

Okej, jag borde egentligen göra djurpresentation & Guidnings skiten..
Men jag orkar inte :( suck på mig. Men vafan man fattar typ nada jue -.-
Men okej okej, jag ska försöka skriva ngt blaha skit sen efter jag har
skrivit här :)

Idag var det en ganska skön dag. Två lektioner bara :D skönt skönt!
Djurpresentation & Guidning, som vi typ inte gjorde ngt vettigt på då
vår lärare var sjuk :P bra tkt jag :) elak jag vet xD neee, men hade ju
inte gjort uppgiften så :P
Lunch, typ äcklig fisk jao.. och potatisen var ingen höjdare heller...
Men citronerna var goda :D mhm!
Sen vare bara idrott kvar, typ friskis&svettis som uppvärmning och
sen typ.. olika stationer där man gör olika saker. Lite roligt men jao
det var jobbigt :P

Fick åka hem själv då Kamilla åker åt fel håll nu :( och Alex skulle
vara duktig och gå på engelska :P som jag inte går på :D skönt som
fan, men sen så missa man tvärbane skiten precis -.- joooobbigt!
så tog mig en liten promenad till Gröndal, vilket jag inte borde ha
gjort för halvvägs dit fick jag sjukt ont i foten :O haltade fan fram nästan.
Jag har ingen aning varför :O men det gick faktiskt över sen så :)
Lite tråkigt att åka hem sj. Men, men, smsa med Poffe (vilket jag gjort
typ hela dagen
) och lyssna på musik så :)

Hade min date med moster Nadja ;D hjälpte henne, och syster med
att visa hur man fixar med bloggen :P sen åkte jag och pappa en sväng
till barkarby där vi hämtade min kamera :D den är lagad nu :D:D:D


           SNART SNART :D

Och nu.. ska jag sluta och nog.. stänga av musiken för att iaf försöka
koncentrera mig på uppgiften.. -.- bläääää! men men.. lika bra göra
den nu så man slipper tänka på den sen :) såå.. NU ska jag göra den.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Förlåt då =P

Gör som d visade mig.

2008-11-11 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0