Roses fest => Bäst i Test :D

Helo alla :D FYFAN vad roligt det var igår! :D Well Nadja hjälpte mig
en massa under dagen och mitt hår som i början inte alls ville
samarbeta, blev till slut riktigt bra :D
Jag tog mig sen in till st:eriksplan, lyssna på musik :) Kom fram,
funderade vilken uppgång jag skulle gå upp vid, tog naturligtvis fel
så fick gå tillbaka hela perrongen -.- heheh, jag var iaf inte den enda
som tog fel :P Massa folk var det iaf, typ bara okända men men :P

Men jaa, så förfest på ett hotell, riktigt jävla fint. Typ 4 stjärnigt eller
vad nu Rose sa :P Det var iaf sjukt roligt och well, kan säga att det
snurrade lite när vi gick ut för att ta oss till Viper Room. AHHAH, jao
jag kan säga att det var tur att inte jag och Rose stod bredvid varann
då vi skulle in... ehheheh, och Rose höll nästan på att inte komma
in :O men, men, hon kom in iaf :D
Massa dans :D och well jag kan säga att det första jag typ gjorde
var att dricka vatten XP hehhehehe. Men fan det gick bra och jao
fan det var ju billigt sådär :P enda jag drack var liksom en piggelin.
Men jaa, så vi dansade en massa, Sassa, Kajsa, Rose, jag,
Victor, Poffe, Per och typ.. Love? jao fast var ju ngr fler men dem
såg jag inte så ofta och kmr inte ihåg vad dem hette XP Jao för-
utom Agnes, men hon kom typ inte in :O
Iaf.. dansade mkt med Poffe :) söt var han jao ;) och sen när vi stack
från Viper så drog vi en snabbis till hotellet där ngr hämtade sina
saker.. sen så gick vi typ.. runt i stan hur länge som helst.. i jakt efter
McDonalds. Jag gick med Poffe och pratade, riktigt trevligt jao. Och
han bor i dalarna -.- ehheheh.
Men jaaa, så kom till Donken där vi käkade.. sen delade vi upp oss
för att åka hem. Jag skulle egentligen hem till Rose, men då Sassa
bor i Råcksta hon med så bestämde vi oss för att göra sällskap
hem. Trevligt trevligt :) Och sen på stationen, vi fick vänta 21 min..,
så var det en tjej som grät och hade sig.. började snacka med oss
om sjukdomar hon haft.. Lät lite otroligt då det var typ.. allt man kan
ha..0.o... men jaja..

Trodde jag skulle få sova då jag kom hem typ klockan 3.. men nej
då var det fullt hus här hemma :O Nadja och Pippin hade typ ngr
kompisar här så dem var lite sådär lagom fulla.. HAHAH, och ngr
av dem gillade mina bebbar :) Så satt uppe till typ halv 5 och snacka
med dem och typ var social :P Sen orkade jag fan inte så gick och
la mig :P sov som en stock gjorde jag också :)

Vakna imorse, trött men inte bakis och minns allt ;D Perfa jue :P
Men nu ska jag dra till V-by och träffa Malin :D Prata och kramas
med henne :D sen ska jag in till stan och träffa Rose.. och typ Poffe
och Victor :O ;D heheh :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0