Sleepy

Helgen närmar sig :D Måndagen e snart slut! seeeeg dag jao.
Speciellt då man var trött som fan. Bebbarna höll mig vaken genom
att köra race på burbotten, och dessutom var sängen sådär äckligt
oskön hur man än låg :/ Riktigt jobbigt ja.
Kom iaf upp imorse, och var förvånansvärt pigg endå. Fast sen kom
man till skolan, och då dog man jue typ... :O ehehhe, nee men liksom
vem vill läsa om äckliga foderdjur 2 timmar..? och på en måndags
morgon dessutom -.- Neee fyfan.

Lektionerna efter var inte heller dem roligaste, men jaa okej dem var
inte direkt jobbiga så får väl vara glad över det ;P Positivt tänkande jao!
Somnade på djurhållning i Park B gjorde jag oxå... bra gjort! Fast okej,
egentligen var det så att jag typ somnade under rasten och sen forts.
sova lite inpå den andra delen av lektionen :P
Smsa med Poffe, fick massage av Sandra, skrattade med Rose, gick
till ICA med Alex och käka citron till lunch, ngr av dem positiva sakerna
under dagen :D


Orkar inte skriva mer då mina ögon dog nu :( trött som fan! :O
Men jooo! en sak ska jag skriva, Kamilla ska få en hund! :D Sjukt roligt!
Hur många gånger har vi inte pratat om det liksom? ;D Sååå glad för
hennes skull! :D

Kommentarer
Postat av: mallan

åå en vove till kamilla ? :D:D:D

2008-11-18 @ 18:41:29
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0