Samla energi

Tjeeena :) Idag har det varit en seeeeg skoldag.. Som vanligt alltså ;O
Iaf jag och Alex drack fruktsmothie till frukost :) Gott gott! mhm!
Kom till skolan, börja med projektarbete, där jag och Sandra som
vanligt borde få pris för att vi är så duktiga ;D kändes bra prata med
Adrienne om tävlingen också :) Den lär bli av i Januari.
Lunch, lax och potatis. Smakade typ ingenting.. 0.o.. drack cola gjorde
jag iaf :) Nyttigt och bra jao ;D

Ehh... Religion.. såg på film om Buddhismen. Så tänkte jag att nee fan
jag ska fan se den här. Bara för att vara duktig liksom :) hehehe... fast
sen somna jag typ -.- bra gjort... :D hahah ;P men.. ja sen så i mitten
av filmen så tänkte jag att nee, jag försöker hålla mig vaken. Så små-
viska lite med Jenny sådär.. vilket fick Emma (strängaste läraren på
skolan.. :O ) att pausa filmen och säga åt oss -.- Happ, tänkte jag.. så
sen halvsov jag typ resten av filmen istället :P Och jaaa, kan säga att
det inte bara var jag som... njöt av denna underbart bra film... :) =fler än
jag sov ;D ahhaha :P rolig jag e då :) ehehhehe....
okej, nu babblar jag bara.. :O

Ehh.. ekologi. Helt okej endå. Lite småsegt bara. Och jaa, jag saknar
min underbara "fredags-energi" som alltid fanns där förut :O :/ Fast
antar att ingen annan saknar den ;P

Djurpresentation & Guidning, blääääääää tänkte jag -.- men istället
blev det: WOHO :D när vi fick sluta från den :D skönt skönt! :)


Sitter här hemma och försöker hitta på ngt att göra :O eller okej.. jag
ska göra rent hos bebbarna så fort syster min har duschat klart :P
Men ja... annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll :P mer än att se
idol. Blir väl att jag laddar ner ngn film eller ngt.. :P Eller hmm :O
hoppas ännu ett GG avsnitt har kommit :D då ska jag se det :) Måste
fan kolla det nu. mhm!
See ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0