Rundtur i Vällingby

Åhhh det var så roligt att träffa dem få klassisar som dök upp i skolan
idag :D Jag och Sandra arbetade flitigt med att fixa iordning starlistorna
till vår agilitytävling som snart är!!! :O nästa lördag jao ;)
Hahah, jag och Sandra ville inte alls vara i skolan.. tjatiga var vi nog.. fast
jag var nog värst ;D ehhehe :P

Snackade en massa om praktiken och lite annat ;D Käkade lunch med
Sofie och Felicia, drog tillbaka till skolan men gav upp då alla datorer i
3:an var upptagna och ingen ville låsa upp dem andra datasalarna till
oss -.- Åkte hem till mig, eller vi åkte till v-by, gick därifrån. Tog oss en
sväng till Kamilla, men hon var icke hemma :(
Såå kom hem till mig, fixade iordning listorna och pratade med Poffe :)
Sandra käka lite knäckebröd oxå :P Sen tog vi oss en tur till v-by igen..
Skulle kolla om djuraffärn var öppen, vilket den inte var -.- Aja, så kikade
lite i ngr hundböcker inne på bokhandeln och sen drog vi hem till mig
igen. Slappade lite och jag visade lite praktikbilder för henne :)

AHHAHA, Jao som vanligt när det gäller oss fanns det en del skratt oxå ;)
Du är rolig du min vän :D

Mysigt mysigt jao :D och nu ska jag försöka börja på min praktikrapport..
Det svåra är att börja.
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är grym tjejen,

Jag kommer fortsätta tjata om att jag vill hem, haha.

Knäckebröd före life :P

2008-11-03 @ 22:58:06
Postat av: Sandra :)

HAHAHAH ;D DU är grym! :D

Din ideé att ta kort så jag kunde peka på mitt hus var assmart! ;D

Haha, jao jag lär forts tjata jag med :P fast mer att han kmr ner till sthlm :D

HAHAH :P neee :P

2008-11-04 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0