Refräng

Dagen idag var småseg, fan vad skoltrött man är för tillfället :O
Men jag orkar fan inte skriva om skoldagen.
Mer än att Sandra och jag snodde lunchkuponger och att halva
elevstödet typ gick åt att leta efter olika lärare :P det blev ngr varv
runt skolan jao ;D

Nu sitter jag hos Rose, hon och Ösarn leker med gossedjur ;D
Jag pratar lite med Jessan, och tur är det för annars hade jag
suttit här ensam :( eheheh, Poffe typ e med ngr polare och ser
film, så vill inte störa med en massa sms.. :P
Och kusinen min slutade av ngn anledning att svara.. jag gissar
att hon gick och la sig :P

Men okej, jag och Rose har varit duktiga, börjat med idrott-
lektionen, fast fan vi är inte direkt klara XP men skitsamma! :)
Vi har skickat mail till alla angående Roses fest den 22:a.. åhh
fan vad jag längtar till den helgen :D
21:a MASKERAD
22:a FEST HOS ROSE

fest fest fest!

Och min f*tt blogg tog bort hälften som jag skrev.. -.- skitsak..
men men.. Nu svara iaf Poffe på smsen och Rose sitter nu
bredvid mig och vill ha datan :P
Bye

Kommentarer
Postat av: jessan

FEEEZZT med alla BEZTIZAR!



Vi roar varandra, sådär på kvällskvisten :) iih :)

2008-11-13 @ 14:42:52
Postat av: Sandra :)

JAO :D hahha, massa FEST FEST :D ;)

2008-11-13 @ 15:28:57
Postat av: my

NNAAAAAAAAAJJJS MED FEKKE ;D vill ocksååååååååååå

2008-11-13 @ 21:43:22
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0