Puckad dag.

Första lektionen var nästan helt onödig. Jag och Alex fixade om vad vi
ska berätta om råttor imorrn.. lätt men segt.

Lunch.

Idrott, vilket inte alls var roligt idag.. Min och Roses lektion, hon var skit
duktig! medans jag var... ehh.. dålig.. :) Skitidrott. Äckelgrej på mig själv för
att jag är som jag är. Stackars Rose fick dessutom göra typ halva sj.. :/
Dåligt gjort av mig!
Söta kompisar som försöker muntra upp en <3

Basmaskin & Körning, han var sjuk.. så vi fick kolla schoolsoft där han
hade skrivit ut våra betyg.. Oroade mig över att jag inte skulle ha klarat
det.. men fan det gick bra, MVG liksom :D skoj skoj! Otroligt men kul.

Hem bar det, depp depp över idrotten.. vilket knappast hjälper. Blev glad :)
Och försöker nu samla energi till att städa hos bebbarna.


                        --- > Fredagen närmar sig :D
                    och fan jag tänker alldeles för mkt..


Men faaaan vad skönt det blir imorrn! För då ska man bara presentera
sina råttor för mamma, syster och brur.. sen så är man ledig :D vilket
betyder LÅÅÅÅÅNG sovmorgon och INGEN skola :D wohooo :D
Sen ska jag åka hem till Rose och då ska vi fixa med vår praktikfilm och
min maskeradklädnad :D sen sover jag såklart där :)

Kommentarer
Postat av: jessan

SANDRA, du borde fan ha guldstjärna i kanten för att du försökkte med idrotten!! Tror varken nån eller Rose tyckte att du var dålig för det!

Tro på dej själv, lillan!:D Du akn så mycket mer än vad du tror!



Snart fredag, min lilla trollunge!

Yoi me and the dancefloor, remembaaah?

2008-11-18 @ 20:23:54
Postat av: Sandra :)

aaaw, söt du är!

of course i remember ;D <3

2008-11-18 @ 21:53:39
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: jessan

goooooooooooooooooooooooooood :D :D

2008-11-19 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0