Oväntad sovmorgon

Lööördag! fan idag skulle vi haft vår tävling, men icke :( Men jag måste
faktiskt säga att det var sjukt skönt med en ordentlig sovmorgon :)
Såå idag har man inte direkt gjort mkt. suttit vid datorn och slappat lite
med Alex och Rose. Jag och Rose fixade det mesta till vår idrottslektion
också. Duktiga jao :) mhm!
Söta Adrienne ringde mig också, ville bara säga att förskjutningen på
tävlingen absolut inte kmr påverka betyget, och jag menar det visste vi
ju, men fan sött av henne att säga det då hon sa att hon inte ville att vi
skulle gå hela helgen och oroa oss över betyget :P



Jaaa finns inte så mkt att säga.. jag och Alex slappar järnet här ;D och
Rose tog sig en tur hem, hon ska nämligen åka och träffa en kompis
sen så.

Själv ska jag ut och äta :) Ronja och Nina (och My?) kommer förbi och
ska äta på Råcksta, och well.. bor ju nästan precis där så jag ska med
dem :) Och min snälla pappa är snäll och ger mig pengar för fattiga jag
har lite ont om pengar.. :/
Men vad fan gör det ;) Nästa helg är det massa fest!! :D Lääängtar!
Och på Fredag kmr Poffe till Sthlm oxå :) Det har ni aldrig hört förut va?
hahah :P yeah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0